Βιτρίνες καταστημάτων
17
Φεβ

Τα Βασικά Για Τις Βιτρίνες Των Καταστημάτων

Τα Βασικά Για Τις Βιτρίνες Των Καταστημάτων – Ένας οδηγός για το Οπτικό Εμπόριο

Οι βιτρίνες των καταστημάτων είναι επιτακτική ανάγκη για κάθε επιχείρηση λιανικής. Το κατάστημα θα μπορούσε να είναι φαρμακείο, κατάστημα κοσμημάτων, έκθεση επίπλων, κατάστημα ενδυμάτων ή μια μπουτίκ που πουλάει αντίκες, μεταξύ άλλων. Κάθε κατάστημα χρειάζεται κάποιες βιτρίνες καταστήματος. Υπάρχουν δύο κύριοι σκοποί που έχουν οι προθήκες των καταστημάτων. Ο ένας είναι η προφανής οπτική ελκυστικότητα που υποτίθεται ότι δελεάζει τους ανθρώπους και ο άλλος είναι να κρατάνε τα πράγματα οργανωμένα και εύκολα προσβάσιμα. Πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων χρησιμοποιούν προθήκες στο κατάστημα για να οργανώσουν το απόθεμα τους και να χρησιμοποιήσουν κάθε ίντσα του διαθέσιμου ορατού χώρου για να αποθηκεύσουν και ταυτόχρονα να προβάλουν τα αντικείμενα. Ωστόσο, μερικοί ιδιοκτήτες καταστημάτων χρησιμοποιούν προθήκες στα καταστήματα αποκλειστικά για τη δική τους ορατότητα και όχι να διευκολυνθεί η καλύτερη καταγραφή των αποθεμάτων τους.

Υπάρχουν μερικά βασικά στοιχεία για τις βιτρίνες των καταστημάτων που κάθε ιδιοκτήτης καταστήματος θα πρέπει να γνωρίζει. Το να αγοράσετε ντουλάπα-βιτρίνα ή το να στήσετε κάποια αντικείμενα κάτω από φανταχτερό κρυφό φωτισμό δεν είναι αρκετό. Αυτό που χρειάζεστε είναι μια ιδέα σχετικά με το οπτικό εμπόριο (visual merchandising) και πώς αυτό λειτουργεί. Τεχνικά, οι προθήκες των καταστημάτων βρίσκονται στη σφαίρα του οπτικού εμπορίου, που είναι στην πραγματικότητα ειδικότητα στις σχολές επιχειρήσεων.

Μη στοιβάζετε τα πράγματα στις βιτρίνες του καταστήματός σας. Να έχετε την πρόσοψη καλά, προσεγμένα οργανωμένη και σε διάταξη. Οι επόμενες γραμμές μπορούν να έχουν λίγα περισσότερα αντικείμενα. Ποτέ μη γεμίζετε υπερβολικά τις βιτρίνες των καταστημάτων.