Μελέτη εταιρείας εμπορίου σαπουνιών στο Περιστέρι
03
Οκτ

Συμβουλές σχεδιασμού γραφείου: Πώς να μετατρέψετε το χώρο εργασίας

Ο χώρος εργασίας σας έχει νεκρούς χώρους στην κάτοψη; Μάθετε πώς να τα μετατρέψετε σε χρήσιμες περιοχές με αυτές τις συμβουλές σχεδιασμού γραφείου. Η απόφαση επανασχεδιασμού του γραφείου σας έχει άμεσο αντίκτυπο στην παραγωγικότητα των υπαλλήλων σας. Δυστυχώς, οι περισσότεροι εργοδότες και σχεδιαστές επικεντρώνονται σε ένα συμβατικό makeover κατά τον επανασχεδιασμό χώρων γραφείων συμπεριλαμβάνοντας καμπίνες, αίθουσες συσκέψεων και ανοιχτούς χώρους ανάλογα με την ανάγκη που υπάρχει. Η κατανομή σε κάθε εργαζόμενο ενός συγκεκριμένου σταθμού εργασίας μπορεί να μην τους βοηθήσει να επιτύχουν πολλά και γι ‘αυτό η επιλογή ενός δυναμικού περιβάλλοντος εργασίας είναι μια σοφή ιδέα. Οι μη συμβατικοί χώροι εργασίας που ενθαρρύνουν την καινοτομία, ενώ προσφέρουν ευελιξία, βρίσκονται σε άνοδο και η υιοθέτηση ενός τέτοιου σχεδιασμού γραφείου προάγει την επιτυχία σε ένα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ακολουθεί μια ιδέα για το πώς μπορείτε να μετατρέψετε τους νεκρούς χώρους γραφείων αγκαλιάζοντας έναν μοναδικό σχεδιασμό για την επιχείρησή σας. Αναδιαμόρφωση χώρου αποθήκευσης αρχείων Ζούμε στην ψηφιακή εποχή όπου οι περισσότερες από τις πληροφορίες που απαιτούνται είναι διαθέσιμες στο Διαδίκτυο. Η συνέπεια, σε αυτήν την περίπτωση, είναι ότι η τήρηση αρχείων χαρτιού και αρχειοθέτησης δεν θα ισχύει πλέον σε ορισμένες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, η διατήρηση των εγγράφων που χρειάζεστε μόνο για φορολογικούς σκοπούς και η μεταφορά όλων των άλλων εγγράφων στο cloud θα εξοικονομήσει επίσης χώρο και κόστος.

Μελέτη ταξιδιωτικού γραφείου στην Αθήνα 
Μελέτη ταξιδιωτικού γραφείου στην Αθήνα

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που διαθέτουν το μεγαλύτερο μέρος των πληροφοριών τους στο Διαδίκτυο εξαλείφουν την ανάγκη για χώρο αποθήκευσης αρχείων και μπορούν να αναδιαμορφώσουν αυτούς τους χώρους για να τους κάνουν λειτουργικούς για τους εργαζομένους τους. Εξαλείψτε τα απομονωμένα δωμάτια καθώς επανασχεδιάζετε το γραφείο σας, πρέπει να λάβετε υπόψη τη μελλοντική ανάπτυξη, πράγμα που σημαίνει ότι θα αυξηθεί και ο αριθμός των εργαζομένων. Εάν η τρέχουσα διάταξη του γραφείου σας περιλαμβάνει μεμονωμένα γραφεία, αυτό σημαίνει ότι καθώς η εταιρεία σας μεγαλώνει, ορισμένα δωμάτια ενδέχεται να παραμείνουν νεκρά. Η ύπαρξη μικρών κενών δωματίων εντός του οργανισμού σας αυξάνει τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησής σας και η μετατροπή τέτοιων περιοχών σε ουσιαστική χρήση είναι κρίσιμη. Η μεγιστοποίηση των διαθέσιμων χώρων είναι μια προσέγγιση που μπορεί να αντιμετωπίσει την πρόκληση των νεκρών περιοχών στις περισσότερες εταιρείες, και αυτό είναι δυνατό με τη μετάβαση σε μια ιδέα ανοιχτού γραφείου. Η δημιουργία περισσότερου χώρου για συνεργασία στο χώρο εργασίας και όχι η κατανομή μεμονωμένων γραφείων σε εργαζόμενους θα προωθήσει επίσης την παραγωγικότητα καθώς μεγαλώνει η εταιρεία σας. Επενδύστε σε μια λειτουργική αίθουσα διαλείμματος Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ενδέχεται να ανακαλύψουν ότι κάποιος κενός χώρος είναι ακόμα διαθέσιμος καθώς σχεδιάζουν τη διάταξη του νέου σχεδιασμού γραφείων τους στα αρχικά στάδια. Η προσθήκη αίθουσας διαλείμματος εντός του χώρου σας είναι μια σοφή ιδέα εάν θέλετε να κάνετε ένα άδειο δωμάτιο λειτουργικό. Η αίθουσα διαλείμματος προσφέρει την ευκαιρία στους υπαλλήλους να συνδεθούν και να πραγματοποιήσουν διάφορες συνομιλίες καθώς εργάζονται. Ορισμένες από τις εκτιμήσεις που πρέπει να λάβετε εάν σκοπεύετε να δημιουργήσετε μια αίθουσα διαλείμματος εντός των χώρων σας περιλαμβάνουν:

Άνετα καθίσματα και ένα τραπέζι που επιτρέπει στους εργαζόμενους να χαλαρώνουν και να εργάζονται. Αρκετός χώρος για να φιλοξενήσει πολλές ομάδες εν κινήσει. Τέτοιες εγκαταστάσεις, όπως μια υψηλής τεχνολογίας γκουρμέ καφετιέρα που εξοικονομεί στο προσωπικό σας την ταλαιπωρία του να σπεύσετε να αγοράσετε ζεστά ροφήματα από πωλητές. Το να διατηρείτε τους περισσότερους υπαλλήλους σας στην επιχείρηση κατά τη διάρκεια του διαλείμματος τσαγιού / καφέ και κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού γεύματος τους επιτρέπει να διαθέσουν περισσότερο χρόνο στις ευθύνες τους και οι αίθουσες διαλείμματος μπορούν να εξυπηρετήσουν αυτόν τον σκοπό αναλόγως. Επαναχρησιμοποιήστε τα γωνιακά γραφεία Είναι πολύ ατυχές να ανακαλύπτουμε ότι οι περισσότερες εταιρείες διατηρούν γωνιακά γραφεία για στελέχη και διευθυντές που περνούν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους σε συναντήσεις καθώς και σε επιχειρηματικές αποστολές. Για αυτόν τον λόγο, τα γωνιακά γραφεία παραμένουν σε αδράνεια και αυτό είναι χάσιμο όσων μπορούν να γίνουν άφθονοι χώροι συσκέψεων για τους υπαλλήλους σας. Δεδομένου ότι τα γωνιακά γραφεία είναι καλά φωτισμένα και τα περισσότερα ανοίγουν σε υπέροχη θέα, συνιστάται η επανατοποθέτηση τέτοιων χώρων εάν είναι μέρος των νεκρών περιοχών στο γραφείο σας. Μερικοί από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να μετατρέψετε γωνιακές αίθουσες περιλαμβάνουν την καθιστώντας τους «αίθουσες ιδεών» για ανταλλαγή ιδεών και έμπνευση ή αίθουσες συνεδριάσεων όπου οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν εβδομαδιαίες συναντήσεις. Η μετατροπή των νεκρών χώρων σε πρακτική χρήση είναι μια ιδέα την οποία κάθε υπεύθυνος επιχείρησης πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να υιοθετήσει λόγω των πλεονεκτημάτων που προσφέρει. Εάν χρειάζεστε περισσότερες συμβουλές για ιδέες σχεδιασμού γραφείου που δημιουργούν μη συμβατικούς σταθμούς εργασίας μετατρέποντας νεκρούς χώρους, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!