Μελέτη κατασκευής Φαρμακείου Ηλιούπολη
05
Οκτ

Σημαντικοί τρόποι για να αναβαθμίσετε το concept του δικού σας καταστήματος λιανικής

Η επιτυχία του καταστήματος λιανικής σας ξεπερνά το που βάζετε την ταμειακή μηχανή. Ακολουθούν τρεις σημαντικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αναβαθμίσετε το concept του καταστήματος λιανικής και να μεγιστοποιήσετε την απόδοση επένδυσης. Σήμερα, με τον κορεσμό στον ανταγωνισμό του επιχειρηματικού κόσμου, είναι πιο κρίσιμο από ποτέ ότι το κατάστημα λιανικής σας τραβάει την προσοχή των υποψήφιων πελατών… και δεν τους αφήνει να φύγουν! Εάν αισθάνεστε την ανάγκη για αναδιαμόρφωση του χώρου του καταστήματός σας και την εισαγωγή μιας νέας ιδέας για τους καταναλωτές, ποιες είναι μερικές καλές ιδέες που πρέπει να θυμάστε; Πώς μπορείτε να στοχεύσετε αποτελεσματικά αυτούς τους τρεις ζωτικούς τομείς: τα μάτια των πελατών σας, τα αυτιά των πελατών σας και τα πόδια των πελατών σας; Μάτια Το θεμέλιο της διαφήμισης είναι οπτικό. Ως εκ τούτου, είναι επιτακτική ανάγκη το κατάστημα λιανικής σας να γίνει όσο το δυνατόν πιο οπτικά ελκυστικό. Ποιοι είναι ορισμένοι παράγοντες που συμβάλλουν στην οπτική γοητεία; Σκεφτείτε ευκαιρίες για να ενσωματώσετε ψηφιακές οθόνες στη σήμανση του καταστήματός σας. Οι ψηφιακές οθόνες που αλλάζουν τα χαρακτηριστικά τους σε τακτική βάση είναι “καραμέλα ματιών” για τους καταναλωτές σας και θα τους προσελκύσουν. Σκεφτείτε επίσης αισθητικές λεπτομέρειες, όπως ο φωτισμός στο κατάστημά σας. Ταιριάζει στη διάθεση που προσπαθείτε να μεταφέρετε; Ή ίσως διαφορετικά τμήματα του καταστήματός σας θα πρέπει να έχουν διαφορετικούς τύπους φωτισμού, ανάλογα με το συγκεκριμένο περιβάλλον που προσπαθείτε να δημιουργήσετε σε κάθε σετ. Και φυσικά το χρώμα στους τοίχους πρέπει να είναι καλά τονισμένο και ευχάριστο στα μάτια.

Ακουστική

Τι είδους μουσική υπόκρουση παίζει; Είναι κατάλληλο για το κοινό-στόχο σας; Για πολλές ιδέες καταστημάτων, είναι ζωτικής σημασίας οι μελλοντικοί πελάτες να αισθάνονται όσο πιο χαλαροί και όσο πιο άνετοι γίνεται. Φυσικά, ορισμένες επιχειρήσεις ενδέχεται να στοχεύουν τους νεότερους καταναλωτές με πιο δυνατή και πιο αισιόδοξη μουσική. Σε σπάνιες περιπτώσεις, ίσως είναι καλύτερο να μην χρησιμοποιείτε καθόλου μουσική υπόκρουση. Όποια και αν είναι η περίπτωση, βεβαιωθείτε ότι σχεδιάζετε την ιδέα του καταστήματος λιανικής να είναι ελκυστική στα αυτιά.

Περιήγηση στον χώρο

Όταν μιλάμε για τα πόδια του πελάτη, πραγματικά μιλάμε για ευκολία. Τα καταστήματα λιανικής θα πρέπει να σχεδιάζονται με τρόπο που να διευκολύνει τους πελάτες να περπατούν ελεύθερα και να περνούν λίγο χρόνο εξετάζοντας προϊόντα ενδιαφέροντος χωρίς να αισθάνονται βιαστικοί ή περιορισμένοι. Η ακαταστασία είναι ο εχθρός σας, όπως και οι στενοί χώροι. Παράλληλα με αυτό, ίσως είναι καλή ιδέα να εγκαταστήσετε κωδικούς QR δίπλα στις ετικέτες των προϊόντων σας, για επιπλέον ευκολία στους πελάτες που χρησιμοποιούν smartphone. Εάν επενδύσετε σε μια αναδιαμόρφωση, θέλετε να οδηγηθείτε σε μεγαλύτερα κέρδη και βελτιωμένη εμπειρία πελατών. Εδώ στην Innovo Constructions, μπορούμε να κάνουμε το όραμά σας πραγματικότητα. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να στοχεύσετε τα μάτια, τα αυτιά και τα πόδια των πελατών σας μέσω της ολοκληρωμένης διαδικασίας σχεδιασμού και να κάνουμε το κατάστημά σας ελκυστικό για όλους τους περαστικούς. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για τη δωρεάν συμβουλή σας.