τροποι διαφημισης ξενοδοχειου μεσω linkedin
12
Ιαν

Πώς το LinkedIn μπορεί να βελτιώσει το ξενοδοχείο σας 1ο μέρος

Έχετε ήδη λογαριασμό στο LinkedIn; Συγχαρητήρια, είστε πολύ μπροστά! Συνεχίστε να διαβάζετε. Το LinkedIn μπορεί να αποτελέσει πολύτιμο κομμάτι της καριέρας σας στη φιλοξενία. Στην πραγματικότητα δημιουργήσαμε αυτό το άρθρο για να μάθετε και να το μοιραστείτε με το προσωπικό του ξενοδοχείου, τη διεύθυνση, τους πωλητές και ολόκληρο το δίκτυο φιλοξενίας σας… Θα σας ευχαριστήσουν αργότερα. Γνωρίζατε ότι το LinkedIn έχει πλέον πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες; Πόσοι από αυτούς είναι άνθρωποι του ξενοδοχείου; Μιλάμε για 500 εκατομμύρια ευκαιρίες για να προωθήσετε την καριέρα σας, τη νοοτροπία σας και ίσως ακόμη και να κερδίσετε περισσότερα χρήματα! Δεν θα βρείτε ενοχλητικά βίντεο με γάτες και φωτογραφίες για το τι έφαγε η γιαγιά σας για δείπνο στο LinkedIn. Το LinkedIn είναι το κανάλι κοινωνικής δικτύωσης της επιλογής για τους περισσότερους επαγγελματίες. Εάν θέλετε δωρεάν έκθεση σε εκατομμύρια παγκοσμίως, τότε πρέπει να είστε σε αυτό το δίκτυο. Ακολουθούν 4 λόγοι για τους οποίους το LinkedIn μπορεί να βοηθήσει στην οικοδόμηση της καριέρας σας στο ξενοδοχείο.

τροποι διαφημισης ξενοδοχειου μεσω linkedin

1) Ομάδες φιλοξενίας – Μάθετε από άλλους

Νιώθετε ποτέ κολλημένοι επειδή δεν μπορούσατε να βρείτε λύση στο πρόβλημά σας; Εδώ έρχονται οι ομάδες του Linkedin. Κάνετε ερωτήσεις και παίρνετε απαντήσεις. Οι ομάδες ενδιαφέροντος του LinkedIn κάνουν την ανταλλαγή ιδεών και πληροφοριών ένα παιχνίδι αλλαγής. Ομάδες όπως Global Hotels Sales & Marketing Professionals, Hospitality Trends, Hotel Industry Professionals Worldwide, προσφέρουν πληθώρα πληροφοριών. Αποκτήστε πληροφορίες από κορυφαίους Διευθύνοντες Συμβούλους και εμπειρογνώμονες του ξενοδοχείου στο τμήμα στο οποίο εργάζεστε ή επιθυμείτε να είστε, ως μέρος της επαγγελματικής σας ανάπτυξης. Έχετε ερωτήσεις για το ξενοδοχείο; Ρωτήστε τους συνεργάτες ξενοδοχείων για την εμπειρία τους από τη χρήση του πιο πρόσφατου λογισμικού που βασίζεται σε cloud, έναντι των συστημάτων διαχείρισης παλαιού τύπου. Μάθετε από κορυφαίους ξενοδόχους της βιομηχανίας πώς να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το κόστος των τροφίμων και της εργασίας και με τη σειρά του να προσφέρετε αξία από την εμπειρία και τις γνώσεις σας.

2) Μείνετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες ειδήσεις και τάσεις του ξενοδοχείου

Μας αρέσει αυτή η δυνατότητα στο LinkedIn. Το Τμήμα Τελευταίων Ειδήσεων λειτουργεί ως μια πύλη πληροφοριών για τον τομέα της φιλοξενίας που δημοσιεύει καθημερινά νέα που αναφέρονται σε ξενοδοχειακές δραστηριότητες, νέα πρότυπα μάρκας, ακίνητα, ανάπτυξη ξενοδοχείων, αλυσίδες ξενοδοχείων, ενώσεις και εκδηλώσεις. Εάν αγαπάτε την τεχνολογία, τότε θα βρείτε αυτήν την ενότητα πολύτιμη, γεμάτη με σύγχρονους τρόπους για να κάνετε το ξενοδοχείο σας πιο τεχνολογικό. Μείνετε ενημερωμένοι για την τελευταία έρευνα από αναγνωρισμένα πανεπιστήμια, όπως το Cornell. Η καθημερινή πρόσληψη περιεχομένου μικρο-μάθησης που παρέχεται σε μικρά τμήματα, θα σας κρατήσει στην πρώτη γραμμή και θα παρακολουθείτε τις πρωτοποριακές ειδήσεις και τάσεις της βιομηχανίας. Η λήψη των τελευταίων ειδήσεων του ξενοδοχείου στα χέρια σας μπορεί να σας βοηθήσει να σας κρατήσει ενήμερους και μπροστά από το παιχνίδι.

3) Συνδεθείτε με προμηθευτές και προμηθευτές

Είμαστε σχεδόν βέβαιοι ότι κάθε προμηθευτής με τον οποίο συνεργάζεστε στο ξενοδοχείο σας βρίσκεται στο LinkedIn, μοιράζεται ιδέες, στρατηγικές και τρόπους βελτίωσης της επιχείρησής σας. Η εύρεση προμηθευτών, προμηθευτών, κατασκευαστών και άλλων συνδέσεων τρίτων μερών είναι πολύ εύκολο με το LinkedIn. Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί για να φέρει κοντά αγοραστές και πωλητές υπηρεσιών και προϊόντων στη φιλοξενία. Είναι σημαντικό να μην αναφέρουμε αμοιβαία πολύτιμες για την ανάπτυξη και τον εμπλουτισμό σχέσεων με προμηθευτές και εκείνους που υποστηρίζουν την επιτυχία της επιχείρησής σας. Για να μάθετε περισσότερα για τους προμηθευτές σας ή να ερευνήσετε έναν πιθανό νέο προμηθευτή, μπορείτε να τους ακολουθήσετε για να αποκτήσετε πρόσβαση σε λεπτομερείς πληροφορίες και να ανακαλύψετε περισσότερα για τα επιχειρηματικά προϊόντα και την εταιρική τους κουλτούρα. Μπορείτε να ανακαλύψετε προτάσεις από τρέχοντες και προηγούμενους πελάτες και μπορείτε να ξεκινήσετε μια ανοιχτή συνομιλία με υπαλλήλους και διευθυντές πριν αποφασίσετε να συνεργαστείτε μαζί. Χρησιμοποιήστε τη γραμμή εργαλείων αναζήτησης για να ανακαλύψετε νέες εταιρείες και προμηθευτές.

4) Δημιουργήστε το δίκτυό σας

Το LinkedIn διευκολύνει την κατασκευή του δικτύου σας. Μπορείτε να διαλέξετε με ποιον θα θέλατε να συνδεθείτε στο LinkedIn, όπως παλιούς συναδέλφους, συμμαθητές, καθηγητές, εργοδότες, ακόμη και στελέχη. Μπορείτε να χτίσετε και να διατηρήσετε σημαντικές σχέσεις ανθρώπων στον κλάδο σας και όχι μόνο. Ανακαλύπτεται εύκολα από κάποιον που χρειάζεται εμπειρία, εμπειρία και πάθος που παρέχετε, για τον τρόπο παροχής βέλτιστων πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών στους επισκέπτες. Αναπτύξτε και εμβαθύνετε το δίκτυό σας με δίκτυα δεύτερου και τρίτου βαθμού από τις υπάρχουσες συνδέσεις σας. Οι άνθρωποι συνεργάζονται με άτομα που γνωρίζουν, τους αρέσει και εμπιστεύονται. Να δίνετε προσοχήν στο δικό σας Brand. Ακόμα κι αν εργάζεστε για κάποιον άλλο. Δημιουργήστε την προσωπική σας επωνυμία και καλλιεργήστε επιμελώς τις συνδέσεις σας. Εισαγάγετε τις επαφές σας από το Gmail και επωφεληθείτε από το να έχετε όλες τις επαγγελματικές σας συνδέσεις σε ένα μέρος. Αναζητήστε άτομα ανά τίτλο εργασίας και επικοινωνήστε με άτομα είτε απευθείας είτε μέσω ομάδων.