πως να βελτιωσετε το brand του ξενοδοχειου σας
12
Ιαν

Πως να βελτιώσετε το Brand του ξενοδοχείου σας Μέρος 2ο

Συνεχίζουμε στο δεύτερο μέρος με τους τρόπους για να βελτιώσετε το βιογραφικό σας και να βρείτε τρόπους βελτίωσης του ξενοδοχείου σας. Διαβάστε το πρώτο μέρος.

πως να βελτιωσετε το brand του ξενοδοχειου σας

1. Βρείτε τρόπους προσέγγισης

Ας το παραδεχτούμε, δεν είναι όλες οι δουλειές μας ονειρικές. Η τρέχουσα θέση σας μπορεί να είναι το σκαλοπάτι σε κάτι νέο. Χιλιάδες θέσεις εργασίας φιλοξενίας διατίθενται στο LinkedIn. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε αιτήσεις. Οι επαγγελματίες του ανθρώπινου δυναμικού του ξενοδοχείου και οι προσλήψεις είναι στο LinkedIn και όσοι προσλαμβάνουν είναι πολυάσχολοι να βλέπουν προφίλ. Στην πραγματικότητα, η μη συμμετοχή σας στο LinkedIn θα μπορούσε να θεωρηθεί επιζήμια για την αναζήτηση εργασίας σας. Στην πραγματικότητα, ένα άτομο με καλά βελτιστοποιημένο προφίλ είναι 40 φορές πιο πιθανό να λάβει ευκαιρίες εργασίας μέσω του LinkedIn. Διευκολύνετε έναν εργοδότη να σας βρει, δηλαδή τον επόμενο GM του ξενοδοχείου ή τον Διευθυντή. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο για να αναζητήσετε εργασίες και να κάνετε συνδέσεις με άτομα που μπορούν να σας βοηθήσουν και ακόμη και να δημιουργήσετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ειδοποίησης για εργασία. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία σύνθετης αναζήτησης, θα μπορείτε να αναγνωρίζετε άτομα που ανήκουν σε συγκεκριμένο ρόλο και εταιρεία ή μπορείτε να περιορίσετε την αναζήτησή σας κατά τοποθεσία. Ακολουθήστε εταιρείες που θαυμάζετε και θα θέλατε να εργαστείτε και να είστε ανοιχτοί για τυχόν ενημερώσεις σχετικά με τις κενές θέσεις εργασίας. Το γνωρίζουμε συχνά όταν πρόκειται για κυνήγι εργασίας καθιστώντας το LinkedIn ένα ισχυρό εργαλείο για την πλοήγηση στην κρυφή αγορά εργασίας.

2. Μάθετε από τα γνωστά Brands ξενοδοχείων

Είτε είστε συνδεδεμένοι με μια μεγάλη μάρκα franchise είτε με μια μικρότερη αλυσίδα, θα πρέπει να αποκτήσετε νέες και εντυπωσιακές πληροφορίες από Brands ξενοδοχείων. Αυτές οι παγκόσμιες μάρκες μοιράζονται τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με νέες πρωτοβουλίες, πρωτότυπα, πρότυπα, έρευνα και ανάπτυξη. Το Hilton Worldwide έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στο να μοιράζεται ιδέες στην πλατφόρμα LinkedIn. Ανεξάρτητοι ξενοδόχοι μπορούν επίσης να βρουν τεράστια αξία για να γίνουν χρήστες στο LinkedIn. Τα περισσότερα ανεξάρτητα ξενοδοχεία πιθανώς δεν έχουν πρόσβαση στον τεράστιο όγκο πόρων που διαθέτουν επώνυμες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Η πλατφόρμα LinkedIn προσφέρει τη δυνατότητα μάθησης από επωνυμίες που έχουν καθορίσει στρατηγικές και έχουν καθιερώσει βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές.

3. Βελτιώστε τις δεξιότητες φιλοξενίας σας με τα μαθήματα

Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα μαθήματα στο LinkedIn, από τον καθορισμό καινοτόμων τεχνικών εξυπηρέτησης πελατών έως τη συνεργασία με εξοργισμένους πελάτες ή τον καλύτερο τρόπο διαχείρισης της ομάδας σας αποτελεσματικά. Μπορείτε να βελτιώσετε γρήγορα τις δεξιότητές σας με βίντεο και σεμινάρια με ειδικούς και να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε. Μπορείτε ακόμη και να παρακινήσετε τους υπαλλήλους σας να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία να αποκτήσουν νέες δεξιότητες. Κάθε εβδομάδα επιλέγετε ένα μάθημα που καθορίζετε ότι θα ήταν χρήσιμο και εάν η ομάδα ολοκληρώσει αρκετά από αυτά τα μαθήματα σε μια καθορισμένη περίοδο, τότε θα μπορούσαν να είναι επιλέξιμα για μπόνους, έξτρα έκπτωση, διακοπές και άλλα προνόμια. Αυτός είναι ένας χρήσιμος τρόπος για να ενημερώσετε το προσωπικό σας ότι εκτιμάτε το γεγονός ότι θέλουν να βελτιωθούν μέσω της μάθησης. Τα μαθήματα διατίθενται δωρεάν με συνδρομή LinkedIn Premium για ιδιώτες ή επί πληρωμή Επιχείρηση.

4. Αλληλεπιδράστε με την πελατειακή σας βάση (Εταιρικοί επισκέπτες)

Το LinkedIn προσφέρει μια τέλεια πλατφόρμα για να αλληλεπιδράσετε με την πελατειακή σας βάση, με έρευνες, μηνύματα και σχόλια. Εάν γίνει σωστά, αυτό μπορεί να προσφέρει ένα ιδανικό μέσο για την επίτευξη εξαιρετικών επιπέδων ικανοποίησης πελατών και να δείξει ότι είστε μια εταιρεία που νοιάζεται. Οι επισκέπτες εκτιμούν πραγματικά την αίσθηση ότι ακούγεται η φωνή τους, οπότε η αλληλεπίδραση μαζί τους μέσω των δημόσιων και ιδιωτικών επιλογών ανταλλαγής μηνυμάτων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την επίλυση προβλημάτων και για να αποδείξει ότι ακούτε και τους πελάτες σας. Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια ομάδα LinkedIn μόνο για τους εταιρικούς πελάτες σας και τα μέλη της ομάδας μηνυμάτων μία φορά την εβδομάδα. Η ομάδα πωλήσεών σας μπορεί να ξεκινήσει και να διατηρεί συζητήσεις στην ομάδα σας σε καθημερινή βάση και να επικοινωνεί προσωπικά με πιθανούς επισκέπτες όταν φτάνουν. Το LinkedIn προσφέρει στους επαγγελματίες πωλήσεων πολλές δυνατότητες για να κερδίσει την προσοχή του ιδανικού πελάτη σας.

9) Προωθήστε την ιστορία της εταιρείας σας

Ως ξενοδοχείο οποιουδήποτε μεγέθους, πρέπει να έχετε μια καλά αναπτυγμένη επιχειρηματική παρουσία στο LinkedIn. Ένα εξαιρετικό μέρος για την προώθηση της επιχείρησής σας είναι με μια σελίδα εταιρείας LinkedIn που μπορεί να επιτρέψει στους οπαδούς σας να λαμβάνουν ενημερώσεις, πληροφορίες και να επιδεικνύουν την ηγεσία της σκέψης σας. Μοιραστείτε την ιστορία και τις απόψεις της επωνυμίας / της ιδιοκτησίας σας και επωφεληθείτε από την αυξημένη αφοσίωση με συναδέλφους του κλάδου, μελλοντικούς πελάτες, ακόμη και με πιθανές νέες προσλήψεις. Δώστε την προοπτική σας και συμμετάσχετε σε συνομιλίες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα πελατοκεντρικών στρατηγικών και παρέχετε πληροφορίες για τις ηγετικές σας ικανότητες που μεταδίδουν την επιχειρηματική σας ηθική και εταιρική κουλτούρα.

10) Εμπειρογνώμονες πρόσβασης στις βιομηχανίες φιλοξενίας

Ενώ ένα μέρος της δικτύωσης συνδέεται με άτομα που γνωρίζετε ήδη, ένα σημαντικό μέρος της δικτύωσης περιλαμβάνει επίσης την προσέγγιση με ενδιαφέροντα άτομα που δεν γνωρίζετε ακόμη και τα οποία ενδέχεται να μην σχετίζονται ειδικά με τον κλάδο σας. Ίσως σας ενδιαφέρει να βρείτε έναν καταξιωμένο επαγγελματία σε ένα συγκεκριμένο κλάδο ή έναν μεσίτη ξενοδοχείων. Κάντε μια σάρωση του δικτύου σας για να αξιολογήσετε την επαγγελματική ποικιλομορφία. Προσδιορίστε προηγούμενους συναδέλφους ή φίλους που βρίσκονται σε διαφορετικούς τομείς και διαφορετικές εταιρείες και κάντε την ανάπτυξη του δικτύου σας ένα σκόπιμο μέρος της εβδομαδιαίας ρουτίνας σας. Αντί της φαινομενικής αξίας της σύνδεσης με άτομα στη βιομηχανία φιλοξενίας και με ανθρώπους σαν εμάς, αφιερώστε την επιπλέον προσπάθεια για να διασφαλίσετε ότι το δίκτυό σας είναι ένας συναρπαστικός συνδυασμός ατόμων από διαφορετικά επαγγέλματα.