Μελέτη ανακαίνισης εταιρείας εμπορίου Περιστέρι
29
Οκτ

Πώς να σχεδιάσετε την τέλεια περιοχή υποδοχής για το γραφείο σας

Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία. Δείτε πώς μπορείτε να σχεδιάσετε τον ιδανικό χώρο υποδοχής για το γραφείο σας, προκειμένου να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες του πελάτη σας.

Τι λέει η περιοχή αναμονής σας όταν ένας πελάτης σας επισκέπτεται για πρώτη φορά; Είναι η πρώτη σας ευκαιρία να κάνετε μια «πραγματική» εντύπωση στους πελάτες σας – γι ‘αυτό είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια αξέχαστη εμπειρία. Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς να σχεδιάσετε τον τέλειο χώρο υποδοχής για το γραφείο σας, ώστε να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του πελάτη σας.

Μελέτη ανακαίνισης εταιρείας Περιστέρι
Καθίσματα

Κάντε ένα βήμα πίσω και δείτε την περιοχή αναμονής σας ως ξένος. Ακόμα καλύτερα, ζητήστε από έναν φίλο να σας επισκεφτεί. Κάντε αυτές τις ερωτήσεις: Είναι οι καρέκλες άνετες; Ένα μαξιλάρι βοηθά πολύ όταν ένας πελάτης περιμένει. Υπάρχουν αρκετές καρέκλες; Προγραμματίστε περισσότερα από ό, τι μπορεί να χρειαστεί για να διασφαλίσετε ότι ο επισκέπτης δεν θα μείνει ποτέ όρθιος. Υπάρχουν καρέκλες διαθέσιμες για πελάτες όλων των μεγεθών; Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσθέσετε καρέκλες χωρίς χέρια για να δώσετε άνεση σε όλους. Τα υφάσματα των καθισμάτων σας είναι καθαρά ή / και εύκολο να καθαριστούν; Δεν υπάρχει τίποτα λιγότερο επαγγελματικό από τους μεγάλους λεκέδες. Τα υφάσματα από βινύλιο ή σφιχτό ύφασμα μπορούν να σώσουν την ημέρα.

Χώρος Υποδοχής

Η ρεσεψιόν σας είναι το επίκεντρο του χώρου αναμονής σας. Το γραφείο θα πρέπει να παρέχει στο προσωπικό σας αρκετό χώρο για να ολοκληρώσει αποτελεσματικά τη δουλειά του, διατηρώντας παράλληλα την ακαταστασία κάτω από περιτυλίγματα και μακριά από την όραση. Πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή μιας ρεσεψιόν: Θα πρέπει ο ρεσεψιονίστ σας να ολοκληρώσει ιδιωτικές τηλεφωνικές κλήσεις; Ένα γυάλινο διαχωριστικό από το δάπεδο μέχρι την οροφή διατηρεί τις συνομιλίες εμπιστευτικές, ενώ ένα διαχωριστικό μισού ύψους γύρω από το γραφείο επιτρέπει περιορισμένη ιδιωτικότητα, αλλά διατηρεί τον χώρο πιο ανοιχτό και φιλόξενο. Θα πρέπει ο ρεσεψιονίστ σας να χρησιμοποιεί τακτικά ένα φωτοτυπικό, ντουλάπι αρχειοθέτησης ή άλλα είδη γραφείου; Η οργάνωση του απαραίτητου εξοπλισμού κοντά στο χώρο της ρεσεψιόν διασφαλίζει ότι το προσωπικό σας δεν θα είναι ποτέ πολύ μακριά για να χάσει την άφιξη πελάτη. Η διακόσμηση του γραφείου σας παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία εμπιστοσύνης.

Χρώματα

Σκεφτείτε πώς σας επηρεάζουν τα διαφορετικά χρώματα. Τα έντονα κόκκινα, τα πορτοκαλί και τα κίτρινα μπορεί να δείχνουν ταραχώδη. Τι θα λέγατε για ένα άγριο μωβ ή ένα ζεστό ροζ; Τι γίνεται με ένα απαλό μπλε; Ένα σιωπηλό γκρι; Θυμηθείτε – αυτός ο χώρος δεν αφορά τα προσωπικά σας αγαπημένα χρώματα, αλλά περισσότερο βοηθά να αντανακλάτε την εμπιστοσύνη και τον επαγγελματισμό. Δοκιμάστε να επιλέξετε πιο μαλακά, πιο ουδέτερα χρώματα και εισάγωντας λίγη από την προσωπικότητά σας μέσα από τοιχογραφία, μαξιλάρια ή χαλιά.

Φωτισμός

Εάν είστε αρκετά τυχεροί ώστε να περνάνε φυσικά ρεύματα φωτός στο χώρο αναμονής σας – εκμεταλλευτείτε το! Κρατήστε τις αποχρώσεις ή τις περσίδες στο ελάχιστο. Εάν βρίσκεστε σε πιο σκοτεινό χώρο, επιλέξτε απαλό φωτισμό από επιτραπέζιες λάμπες ή φωτιστικά τοίχου. Οι λαμπτήρες φθορισμού από πάνω έχουν αίσθηση αποστειρωμένων και μη φιλόξενων χώρων – δοκιμάστε τον φωτισμό LED για μια πιο φυσική αίσθηση. Συνολικά, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει άφθονο φως στο χώρο σας για να δείχνει ζεστό, καθαρό και για τον πελάτη σας που περιμένει να είναι σε θέση να διαβάζει και να αισθάνεται χαλαρός.

Αξεσουάρ

Κάντε μια βόλτα στο χώρο σας. Ποιες μικρές πινελιές θα προσθέσουν άνεση στον πελάτη σας; Σκεφτείτε έναν καλόγηρο για να κρεμάσετε μπουφάν ή βρεγμένες ομπρέλες. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν αρκετές επιφάνειες – όπως τραπεζάκια – για τους πελάτες σας να ακουμπήσουν ένα ρόφημα, ένα φάκελο έργου ή μια τσάντα. Διατηρήστε τη φιλόξενη ατμόσφαιρα με εμφιαλωμένο νερό, δυόσμο, χαρτομάντηλα και φρέσκο ​​υλικό ανάγνωσης. Χρησιμοποιήστε αποσμητικά χώρου ή φρέσκα λουλούδια για να αποφύγετε αλλεργικές αντιδράσεις από τους επισκέπτες. Τέλος, για μια πρόσθετη πινελιά, πλαισιώστε βραβεία ή αποκόμματα μέσων για την εργασία σας και κρεμάστε τα σε μια προσβάσιμη τοποθεσία.

Τεχνολογία

Το να κάθεται π πελάτης σε ένα χώρο υποδοχής χωρίς να κάνει τίποτα δεν είναι μόνο βαρετό, αλλά μη παραγωγικό. Εξετάστε το ενδεχόμενο να εγκαταστήσετε ένα τερματικό υπολογιστή ή να παραχωρήσετε στους επισκέπτες Wi-Fi πρόσβαση για να επιτρέψετε στους πελάτες να ελέγχουν γρήγορα email ή να διαβάζουν τους τίτλους. Μια ενσωματωμένη τηλεόραση είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή. Εάν στο γραφείο σας μπορεί να περιμένουν παιδιά στο χώρο της ρεσεψιόν σας, σκεφτείτε να δημιουργήσετε έναν μικρό χώρο δραστηριοτήτων μόνο για αυτούς – οι γονείς τους (και το προσωπικό σας) θα σας ευχαριστήσουν. Είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα στην κατασκευή της αίθουσας αναμονής σας; Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να ξεκινήσετε το έργο σας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί σας.