Ξενοδοχείο στην Πάργα
23
Ιούλ

5 συμβουλές ανακαίνισης ξενοδοχείων που πρέπει να γνωρίζετε

Είναι γεγονός, πως η όταν πάρετε την απόφαση για να ανακαινίσετε το ξενοδοχείο σας, θα πρέπει να βρείτε την κατάλληλη εταιρεία για μελετήσει το πλάνο. Η μελέτη είναι αυτή που θα σας δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα για να ξέρετε τι θα περιμένετε.

Πολλοί ξενοδόχοι δεν είναι ειδικοί στις κατασκευές, οπότε έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να προγραμματίσετε τον προϋπολογισμό σας για την επόμενη ανακαίνιση ξενοδοχείου που έχετε ως στόχο. Πάμε να δούμε αναλυτικά τις προτάσεις μας.

Ορίστε το Στάδιο

Η δέσμευση του γενικού αναδόχου ή του διαχειριστή του έργου σας για την υποστήριξη του έργου σας είναι απαραίτητη. Εάν δεν έχετε μια ισχυρή σχέση με αυτούς τους πολύ σημαντικούς ανθρώπους, ξεκινήστε σήμερα, ειδικά εάν δεν έχετε κάποιο έργο στον άμεσο ορίζοντα.

Ο γενικός ανάδοχος ή ο διαχειριστής του έργου σας είναι αυτοί που έχουν την ευρύτερη διακυβέρνηση για την επιτυχία ή την αποτυχία του έργου σας. Εάν αισθάνονται ότι έχουν επενδύσει στο έργο, θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε το έργο και να σας προετοιμάσει καλύτερα για την επιτυχία, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα μερικούς από τους αναπόφευκτους πονοκεφάλους. Γι ‘αυτό, βεβαιωθείτε ότι έχουν πολλή εμπειρία σε συγκεκριμένα ξενοδοχεία, όπως μια εταιρεία όπως η Innovo Constructions, η οποία κατανοεί τα πρότυπα μάρκας και σχεδιασμού που έχετε την ευθύνη να φέρετε σε μια εντυπωσιακή πραγματικότητα. Μια εταιρεία διαχείρισης έργων, που σας υποστηρίζει, βοηθά επίσης να βρείτε τρόπους για να εκτιμήσετε το μηχανικό έργο, αφαιρώντας τα περιττά έξοδα.

Επίσης, φροντίστε να κάνετε προϋπολογισμό σε «εκπλήξεις» και ακολουθήστε τον κανόνα για να περιμένετε πάντα το απροσδόκητο. Οι προϋπολογισμοί έκτακτης ανάγκης περιλαμβάνουν συνήθως ένα επιπλέον 5-20% για απρόβλεπτα ζητήματα, όπως μηχανικά, ηλεκτρικά ή υδραυλικά θέματα που δεν μπορούν να αξιολογηθούν κατά την οπτική επιθεώρηση. Αυτά ποικίλλουν ανάλογα με το εύρος του έργου, την ηλικία του ακινήτου, την τοποθεσία και την πολυπλοκότητα του έργου.

Έργο μας σε ανακαίνιση Ξενοδοχείου στη Πάρο :

Ξενοδοχείο στην Πάργα
Ξενοδοχείο στην Πάρο

Κατανοήστε την επωνυμία

Τα εμπορικά σήματα και τα πρότυπα είναι σε εξέλιξη. Η επανατοποθέτηση και η μεταμόρφωση της συμπεριφοράς των πελατών ωθούν τα στελέχη της εταιρείας franchise ξενοδοχείων να εξελίσσουν συνεχώς τις μάρκες. Το κόστος ανά κλειδί για μια ανακαίνιση μπορεί να είναι δραστικά διαφορετικό από την τελευταία φορά που ανακαινίσατε το κατάλυμα. Επιπλέον, λόγω της ισχυρής ξενοδοχειακής οικονομίας, οι εκπρόσωποι επωνυμιών είναι λιγότερο πιθανό να εκδώσουν παραιτήσεις ή εξαιρέσεις.

Η εταιρεία Innovo Constructions, μπορεί να ενεργήσει ως έμπειρος σύμβουλος για να αξιολογήσει και να βοηθήσει στον καθορισμό του συγκεκριμένου προϋπολογισμού του έργου σας.

Επικοινωνία ξανά και ξανά

Πρέπει να έχετε συνεχή επαφή με την ομάδα του έργου για να συνεχίσετε τη ροή εργασίας με ομαλό τρόπο ελαχιστοποιώντας τις εκπλήξεις. Αυτό περιλαμβάνει όλους τους ενδιαφερόμενους για εργασία όπως Γενικοί Εργολάβοι, Σχεδιαστές, Αρχιτέκτονες, Αντιπρόσωποι Ιδιοκτητών, Διαχειριστές Έργων Τρίτων, Πράκτορες Αγοράς, Ομάδες Επωνυμίας, Ιδιοκτησιακό καθεστώς, Εταιρείες Διαχείρισης και άλλοι. Μια απόφαση μιας ομάδας μπορεί να επηρεάσει τα χρονοδιαγράμματα και τους προϋπολογισμούς των άλλων. Η διαρκής συγχρονισμός των ατόμων θα ελαχιστοποιήσει αυτό το κόστος.

Προγραμματίστε πολύ νωρίς για να διατηρήσετε το πρόγραμμα σε συνεχή ροή

Φαίνεται ότι κάθε πτυχή του έργου μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από ό, τι θέλουμε όλοι να το πιστεύουμε. Για παράδειγμα, οι σχεδιαστές, οι αρχιτέκτονες και οι σύμβουλοι είναι, σε πολλές περιπτώσεις, πιο απασχολημένοι από ποτέ. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να ολοκληρωθεί το μέρος του έργου σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο από το αναμενόμενο. Μην κολλήσετε με αυστηρές προθεσμίες που θα μπορούσαν να έχουν σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις στο κόστος του έργου.

Οι εκπρόσωποι της μάρκας του ξενοδοχείου θα χρειαστούν χρόνο για να υποβάλουν τα στοιχεία τους. Δεν είναι ασυνήθιστο ένα απλό πρωτότυπο έλεγχο να διαρκέσει 45-60 ημέρες, ανάλογα με την επωνυμία. Εάν προσπαθείτε να διαπραγματευτείτε ένα προσαρμοσμένο σχέδιο ή συγκεκριμένες παραιτήσεις ή αναβολές, η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει πολύ περισσότερο.

Ακόμη και οι παραγγελίες από κατασκευαστές μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο από το αναμενόμενο, καθώς τα εργοστάσια εργάζονται υπερωρίες για να καλύψουν τις τρέχουσες απαιτήσεις. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι καθυστερημένη ανακαίνιση επειδή δεν φτάνουν τα υλικά στο χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης.

Διαχείριση προσδοκιών

Αυτό εξαρτάται από εσάς. Για να είναι επιτυχής, κάθε συμμετέχων στο έργο πρέπει να γνωρίζει ακριβώς τι αναμένεται από αυτούς και πότε. Αυτή είναι η κόλλα που συγκρατεί τη διαδικασία και η μη διαχείριση των προσδοκιών σας από την εμπλεκόμενη ομάδα μπορεί να οδηγήσει σε απρόβλεπτες καθυστερήσεις και οικονομικές υπερβάσεις. Η κατανόηση όχι μόνο της επιτυχίας του έργου, αλλά και η κατανόηση του τρόπου αποτελεσματικής διαχείρισης των προσδοκιών όλων των μερών είναι βασική.

Ένα αποτυχημένο έργο πολλές φορές καταλήγει στο άτομο που το έβαλε μαζί, μην είστε αυτό το άτομο. Πολλά ζητήματα και διαφορές μπορούν να αποφευχθούν απλώς κατανοώντας και επικοινωνώντας πώς φαίνεται η επιτυχία. Η ανακαίνιση του ξενοδοχείου είναι σαν ομαδικό άθλημα, όλοι πρέπει να λογοδοτούν. Για να διασφαλιστεί η επιτυχία αναθέστε σαφή, λογικές ευθύνες στα μέλη της ομάδας Η οικοδόμηση της τέλειας ομάδας απαιτεί υπομονή, αλλά αξίζει τον κόπο και τον χρόνο που επενδύουμε.

Ακόμα κι αν νομίζετε ότι έχετε τον έλεγχο των πάντων, φροντίστε να έχετε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τα πράγματα που πάνε στραβά. Επειδή κάτι κάνει πάντα.