Ανακαίνιση ταξιδιωτικού γραφείου
12
Σεπ

4 Κορυφαίες συμβουλές εσωτερικού σχεδιασμού για την ανακαίνιση γραφείου

Ως μια καταξιωμένη εταιρεία, συχνά μας ζητάνε συμβουλές για ανακαίνιση για συγκεκριμένους κλάδους. Ακολουθούν οι κορυφαίες συμβουλές εσωτερικού σχεδιασμού για την ανακαίνιση του γραφείου σας. Η εργασία ως κτηματομεσίτης σημαίνει ότι εργάζεστε σε ένα πολύ ανταγωνιστικό επάγγελμα – και χρειάζεστε οποιοδήποτε πλεονέκτημα που μπορείτε να αποκτήσετε. Τις περισσότερες φορές, οι πελάτες δεν πρόκειται να έρθουν στο γραφείο – και αν το κάνουν, οι πιθανότητες είναι ότι δεν πρόκειται να περάσουν πολύ χρόνο εκεί. Όχι μόνο αυτό, τα περισσότερα γραφεία ακινήτων έχουν κάποιες μοναδικές απαιτήσεις που διαμορφώνουν τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να σχεδιαστεί και να οργανωθεί το γραφείο σας. Ο ανταγωνισμός φέρνει πολλές αλλαγές για εμπορικά σχέδια, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο επιλέγετε να δημιουργήσετε το γραφείο σας. Καθώς σχεδιάζετε το γραφείο ακινήτων, βεβαιωθείτε ότι έχετε σκεφτεί ποιος θα το χρησιμοποιήσει και πώς αυτά τα στοιχεία μπορούν να λειτουργήσουν προς όφελός σας.

γραφεία innovo
Τα γραφεία της εταιρείας Innovo Construction

Σκεφτείτε:

1. Οι αντιπρόσωποί σας εργάζονται κυρίως μακριά από το γραφείο. Μπορεί να μην έχετε ποτέ όλους τους αντιπροσώπους σας στο γραφείο ταυτόχρονα, με βάση τα χρονοδιαγράμματα και τις ανάγκες τους. Ως αποτέλεσμα, ένας ευέλικτος σχεδιασμός γραφείου μπορεί να προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στο γραφείο σας, όπως άφθονο χώρο εργασίας για όλους τους υπαλλήλους σας και μοναδικό χώρο αποθήκευσης για κάθε υπάλληλο, ο οποίος μπορεί να διατηρήσει τα υλικά που χρειάζεται εύκολα στην πρόσβαση χωρίς να χρειάζεται ανησυχείτε ότι τα προμήθειά τους θα κλαπούν ή θα αντικατασταθούν από κάποιον άλλο στο γραφείο.

2. Χρειάζεστε άφθονο χώρο για συναντήσεις και κοινόχρηστο χώρο. Οι εργαζόμενοι σας πρέπει να είναι σε θέση να μιλούν, να μοιράζονται πληροφορίες και να ζητούν βοήθεια όταν τις χρειάζονται. Πολλές φορές, αυτές οι συνομιλίες και οι συναντήσεις πρέπει να πραγματοποιούνται χωρίς να ενοχλούν άλλους. Χρειάζεστε επίσης άφθονο χώρο για τη διοργάνωση συναντήσεων για όλο το προσωπικό, όταν πρέπει να μοιράζεστε γρήγορα μεγάλες ποσότητες πληροφοριών. Βεβαιωθείτε ότι το γραφείο σας διαθέτει τον κατάλληλο χώρο συσκέψεων – και εξετάστε προσεκτικά τον τρόπο που το χρησιμοποιείτε σε τακτική βάση. Σκεφτείτε τους χώρους για check in και επαναφόρτιση καθώς και πιο επίσημους χώρους. Χρειάζεστε κουζίνα, μπάνια και ψυγείο νερού, καθώς και καφετιέρα: όλες τις πτυχές που ενθαρρύνουν τη συνεργασία και την επικοινωνία. 3. Ισορροπήστε την ανάγκη για συνεργασία και ησυχία. Εκτός από τους συνεργατικούς χώρους, χρειάζεστε ήσυχους χώρους όπου οι εργαζόμενοι μπορούν εύκολα να εστιάσουν και να εργαστούν στις ατομικές τους εργασίες. Οι ήσυχοι χώροι που περιλαμβάνουν τεχνολογία ακύρωσης θορύβου μπορούν να διευκολύνουν κάθε μέλος της ομάδας να φροντίζει τη δουλειά που πρέπει να κάνει σε καθημερινή βάση. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τις τεχνολογικές λεπτομέρειες που χρειάζονται οι υπάλληλοί σας, όπως σταθμούς φόρτισης συσκευών που θα τους επιτρέψουν να φορτίζουν εύκολα και να συνεχίζουν να εργάζονται – ή να φορτίζουν και να επιστρέφουν ξανά.

3. Συνεργαστείτε με έναν συστημένο εσωτερικό σχεδιαστή. Ένας εσωτερικός σχεδιαστής είναι ο ειδικός στην άμπωτη και πλημμυρίδα του χώρου για τη βελτίωση της παραγωγικότητας των εργαζομένων, τη διασφάλιση μη ύπαρξης χαμένου χώρου και τη διασφάλιση ότι κάθε υπάλληλος διαθέτει όλα τα εργαλεία που χρειάζονται για να εργαστεί εντός της επιχείρησης. Ένας καλός σχεδιαστής εσωτερικών χώρων θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα μείγμα ιδιωτικών χώρων και χώρων συσκέψεων για να αξιοποιήσετε στο έπακρο κάθε μέρος του ακινήτου σας. Οι εσωτερικοί σχεδιαστές εργάζονται επίσης σκληρά για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε ένα γραφείο που θα σας βοηθήσει να διευκολύνετε τους ανθρώπους σας. Ένα πλήρες πακέτο σχεδιασμού από έναν σχεδιαστή εσωτερικών χώρων θα περιλαμβάνει σχέδια με προδιαγραφές υλικών και επιλογές χρωμάτων για τον νέο σας χώρο.

4. Μίσθωση εμπορικού αναδόχου με κλειδί στο χέρι. Ορισμένοι εργολάβοι, συμπεριλαμβανομένης της Innovo Constructions, προσφέρουν πακέτα με το κλειδί στο χέρι που περιλαμβάνουν τα πάντα: εσωτερική διακόσμηση, κατασκευή και διαχείριση έργων, όλα σε ένα εύκολο πακέτο. Μπορούμε επίσης να συνεργαστούμε με οποιονδήποτε σχεδιαστή επιλέγετε, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε έναν σχεδιαστή του οποίου το έργο θαυμάζετε ή που φαίνεται καλύτερα ικανό να ταιριάζει στις ανάγκες σας. Είστε έτοιμοι να αρχίσετε να σχεδιάζετε το γραφείο που χρειάζονται περισσότερο οι εργαζόμενοι και οι πελάτες σας; Αγοράστε ένα κορυφαίο πακέτο σχεδιασμού από έναν σχεδιαστή για να σας βοηθήσει να αρχίσετε να επιτυγχάνετε τους στόχους σας. Τα γραφεία κερδίζουν περισσότερα χρήματα όταν ανοίγουν σύμφωνα με το πρόγραμμα, χωρίς καθυστερήσεις και δικαιολογίες – και μπορείτε να επιτύχετε τους στόχους σας χάρη στη βοήθειά μας Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να μάθετε περισσότερα.