Φως στην ανακαίνιση οπτικού
17
Φεβ

Μια ανακαίνιση ξαναδίνει το «φως» στα καταστήματα οπτικών

Μια ανακαίνιση ξαναδίνει το «φως» στα καταστήματα οπτικών

Το κομπρεσέρ δουλεύει ασταμάτητα. Σα να έχει βαλθεί να στείλει στα ιατρεία των νευρολόγων τους περίοικους.

Από κάποιο μπαλκόνι κρέμεται σαν τσαμπί η ένοικος προσπαθώντας να καταλάβει τι γίνεται.

Απέναντί της ένα κατάστημα οπτικών γυρίζει σελίδα.

Μέσα σ΄ ένα κουρνιαχτό, η ομάδα των εργατών στέλνει στον κάδο τα απομεινάρια ενός καταστήματος που ολοκλήρωσε τον κύκλο του.

Ε! καιρός ήταν. Για πόσο το άλλοθι περί κρίσης μπορεί να κλείνει τα μάτια σ΄ έναν οπτικό;

Για πόσο ο οπτικός μπορεί να συνεχίσει το θρήνο μπροστά σ΄ένα ταμείο που χάσκει άδειο και σε μια πελατεία ακριβοθώρητη όπως τα λίμιτ απ’ στο χρηματιστήριο;

Η ανακαίνιση στην περίπτωση αυτή φαντάζει σωτηρία, όπως η θεραπεία στην ασθένεια.

Όμως μπροστά στο «λίφτινγκ» ο οπτικός συχνά δειλιάζει.

Είναι σα να βλέπει πορτοφολά να βάζει χέρι στην τσέπη του, ενώ αυτός πασχίζει να επιβιώσει σε φοροκαταιγίδα.

Η προσαρμοστικότητα όμως στις απαιτήσεις της εποχής, υπόσχεται να αποτελέσει τη σωσίβια λέμβο, που θα βγάλει το ναυαγό-οπτικό στον οικονομικό παράδεισο της Εδέμ.

Η ανακαίνιση από τη σωστή εταιρεία δε μοιάζει με κρεματόριο, αλλά με τοκετό που θα φέρει ζωή στην επιχείρηση.

Σύμφωνα με την κατασκευαστική εταιρεία innovo ειδική στο χώρο των ανακαινίσεων, η αύξηση των πωλήσεων στα ανακαινισμένα καταστήματα οπτικών μπορεί να φτάσει έως και 30%!

Στο διαρκή αγώνα της επαγγελματικής επικράτησης, το κατάστημα οπτικών που τινάζει την μπάνκα των πωλήσεων στον αέρα διαθέτει όχι μόνο πλούσιο περιεχόμενο, αλλά και ιλουστρασιόν περιτύλιγμα, πασπαλισμένο με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.

Ο οπτικός που θέλει να παραμείνει μάχιμος στο χώρο, έχει υποχρέωση απέναντι στους πελάτες του να τους προσφέρει το καλύτερο. Αλλιώς; Κλάψ΄τα Χαράλαμπε!

Για να μη χαθεί όμως σε αχαρτογράφητη περιοχή στο δρόμο της ανακαίνισης, καλό θα ήταν να ακολουθήσει τον παρακάτω οδηγό: