4 λογοι για να κανετε ανακαινιση το γραφειο σας
10
Ιούλ

4 λόγοι για να ξεκινήσετε μια ανακαίνιση γραφείου

Οι ανακαινίσεις γραφείων αποτελούν σημαντικό μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Κάνουν καλύτερη χρήση του υπάρχοντος χώρου, μπορούν να βοηθήσουν στην προσέλκυση κορυφαίων ταλέντων και μερικές φορές είναι απαραίτητες σε περίπτωση απρόβλεπτων διακοπών που κυμαίνονται από προσωρινές αστοχίες εξοπλισμού ή συστημάτων έως πιο σοβαρά γεγονότα όπως ο αντίκτυπος των φυσικών καταστροφών. Εισάγουν επίσης κάποιο κίνδυνο και μπορεί να είναι αγχωτικό για τις ομάδες εγκαταστάσεων που τους διαχειρίζονται. Οι ανακαινίσεις μπορεί να δημιουργήσουν σημαντικό οικονομικό κίνδυνο όταν υπερβαίνουν τον προϋπολογισμό ή το χρονοδιάγραμμα. Μπορούν να είναι ενοχλητικές οι εργασίες για τις καθημερινές λειτουργίες μιας εταιρείας και μπορούν να βάλουν όλους τους υπαλλήλους στο άγχος των προσωρινών μετεγκαταστάσεων ή του επιβαρυντικού κατασκευαστικού θορύβου, της σκόνης κ.λπ.

Δείτε το έργο μας για τα γραφεία γνωστής εταιρείας Generation Y :

Μελέτη ανακαίνισης γραφείων Generation-Y
Μελέτη ανακαίνισης γραφείων Generation-Y

Ο κίνδυνος είναι απαραίτητος
Ορισμένες φορές, οι ανακαινίσεις ενδέχεται να καθυστερήσουν κατά τη διάρκεια της μακροχρόνιας διαδικασίας έγκρισης εξόδων κεφαλαίου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι εργαζόμενοι και το προσωπικό ενδέχεται να υποφέρουν, ενώ καθυστερούνται οι απαραίτητες βελτιώσεις. Αντιστρόφως, η βελτιστοποίηση ενός υπάρχοντος κτιρίου ή εγκατάστασης μπορεί να επηρεάσει την κατώτατη γραμμή μιας εταιρείας, επιτρέποντας την εξοικονόμηση κόστους που σχετίζεται με την παραγωγικότητα και βελτιώνοντας το ηθικό.

Υπάρχει άμεσος σύνδεσμος μεταξύ του φυσικού περιβάλλοντος και της παραγωγικότητας του γραφείου. Πρόκειται συχνά για παραμελημένη περιοχή εξοικονόμησης κόστους. Σε ένα παράδειγμα, η αύξηση της παραγωγικότητας κατά μόλις 3,8% (18 λεπτά την ημέρα) είχε το ίδιο οικονομικό όφελος με τη μείωση του κόστους ακινήτων κατά 25%. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής περισσότερου συνεργατικού χώρου και της μετάβασης υπαλλήλων από παραδοσιακά γραφεία και περιβάλλοντα με υψηλό τοίχο.

Οι σύγχρονοι χώροι εργασίας που δίνουν έμφαση στο φυσικό φως και χρησιμοποιούν ανοιχτές κατόψεις, φωτεινά χρώματα, φυσικά στοιχεία και ευκαιρίες συνεργασίας, τείνουν να κάνουν τους εργαζομένους πιο αφοσιωμένους και επικεντρωμένους στην εργασία. Υπάρχει μια σειρά από άλλους λόγους για ανακαίνιση, συμπεριλαμβανομένης της τήρησης των προτύπων αειφορίας και της ενσωμάτωσης της ευεξίας στο χώρο εργασίας.

Επανεκκίνηση: Δημιουργήστε ευκαιρίες για εξοικονόμηση
Η μετάβαση σε εναλλακτικά εργασιακά περιβάλλοντα έχει δημιουργήσει νέους τύπους χώρου που ταιριάζουν καλύτερα σε νέους τρόπους εργασίας. Αυτό σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι ή οι ομάδες χρησιμοποιούν χώρο πιο κατάλληλο για συγκεκριμένες εργασίες και μετακινούνται πολύ πιο συχνά.

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι άνθρωποι διαθέτουν φορητούς υπολογιστές και μπορούν εύκολα να εργαστούν από οπουδήποτε, πράγμα που σημαίνει ότι το μοντέλο “μονό γραφείο ανά υπάλληλο” δεν ισχύει πλέον. Με τον αριθμό των υπαλλήλων που εργάζονται τακτικά από το σπίτι, ή έξω από το γραφείο σε διακοπές ή επισκέπτονται έναν πελάτη ανά πάσα στιγμή, είναι εύκολο να εξοικονομήσετε υπάρχοντα χώρο, χρησιμοποιώντας καλύτερα τον αχρησιμοποίητο χώρο.

Βιωσιμότητα: Πράσινος χώρος γραφείου σας
Οι εταιρείες και οι εργαζόμενοι ανησυχούν όλο και περισσότερο για την υγεία του περιβάλλοντος. Αυτή η αυξανόμενη ανησυχία του κοινού σε συνδυασμό με την ανάγκη να συμβαδίζει με τους κανονισμούς σημαίνει ότι οι σύγχρονοι χώροι εργασίας πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τη βιωσιμότητα. Τα περιβάλλοντα γραφείων αναμένεται να αναπροσαρμόσουν τους παλαιότερους χώρους για να πληρούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα περιβαλλοντικής ποιότητας.

Και υπάρχουν μερικά πραγματικά οφέλη εξοικονόμησης κόστους για εταιρείες που υποβάλλονται σε αυτούς τους μετασκευές. Σε ένα παράδειγμα, ένα ιατρικό κέντρο διεξήγαγε έναν ενεργειακό εξοπλισμό, σβήνοντας λαμπτήρες φθορισμού για LED. Πήραν την ηλεκτρική τους χρήση από 1.712.550 κιλοβατώρες σε 495.278 κιλοβατώρες. Οι εξοικονομήσεις κάλυψαν ακόμη και το κόστος της μετατροπής σε LED ενώ καθιστούσαν την εγκατάσταση συμβατή με τους κανονισμούς του Οργανισμού Προστασίας Περιβάλλοντος.

Χώροι εργασίας με γνώμονα την ευεξία: Προετοιμασία για μελλοντικές ανάγκες
Όπου η ισορροπία εργασίας / ζωής ήταν ο ιδανικός δείκτης υγείας στην εργασία, υπάρχει μια νέα ώθηση προς την ευεξία στο γραφείο. Το Παγκόσμιο Ινστιτούτο Ευεξίας εκτιμά ότι ο τομέας των ακινήτων ευεξίας αυξήθηκε κατά 6,4% μεταξύ του 2015 και του 2017 και έφτασε την αξία του στα 134,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2017.

Υπάρχει μια αναδυόμενη ιδέα στην επιχείρηση που ονομάζεται “υγιές κτίριο”. Αυτή η ιδέα βασίζεται σε έρευνα που συνδέει το σχεδιασμό ενός χώρου και τις λειτουργικές του πολιτικές με τη συνολική ευεξία των εργαζομένων. Παραδείγματα υγιών κτηρίων περιλαμβάνουν πρωτοβουλίες που βασίζονται στη βελτίωση της ποιότητας του εσωτερικού αέρα, στην ενσωμάτωση της τέχνης και της φύσης στο σχεδιασμό και στην παροχή καθορισμένων χώρων για διαλείμματα, προπόνηση ή σε ορισμένες περιπτώσεις, χώρους για ύπνο.

Μπορείτε να πάρετε μια γεύση από την μελέτη και κατασκευή χρηματηστηριακής εταιρείας στην Αθήνα :

Μελέτη & Κατασκευή Χρηματιστηριακής Εταιρείας στην Αθήνα
Μελέτη & Κατασκευή Χρηματιστηριακής Εταιρείας στην Αθήνα

Αποκατάσταση καταστροφών: Μείωση χρόνου εκτός γραφείου
Αντιμέτωποι με αυξανόμενες φυσικές καταστροφές και απρόβλεπτα γεγονότα όπως πυρκαγιά ή πλημμύρες, οι ανακαινίσεις γραφείων είναι το κλειδί για την ταχεία λειτουργία και εκτέλεση των εργασιών. Μέρος της συνεχιζόμενης λύσης για την αποκατάσταση καταστροφών είναι ότι πρέπει πρώτα να προετοιμαστεί. Η εκπόνηση εκ των προτέρων ενός σχεδίου έκτακτης ανάγκης με διάφορα σενάρια βοηθά τις εταιρείες να αντιδρούν πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.

Αλλά για να βεβαιωθείτε ότι η ανακαίνιση του γραφείου σας γίνεται ομαλά, είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός χώρου και η πλατφόρμα χώρου και περιουσιακών στοιχείων. Αυτό σε συνδυασμό με ευρύτερες λύσεις που μπορούν να τροφοδοτηθούν από το χώρο σας και τα αποθέματα περιουσιακών στοιχείων, όπως ο προγραμματισμός σεναρίων, η διαχείριση κινήσεων και η διαχείριση έργων, μπορούν να παρέχουν στον οργανισμό σας κάθε απαραίτητο εργαλείο για να επιστρέψει γρήγορα ο χώρος σας στο διαδίκτυο.