Ξενοδοχείο στην Κρήτη
30
Ιούλ

4 ιδέες ανακαίνισης ξενοδοχείου που θα αυξήσουν τα έσοδα σας

Όσο περνάει ο χρόνος, ένα παλαιότερο ξενοδοχείο μπορεί εύκολα να πέσει σε μια παραμόρφωση. Έχουν αυτή τη παλαιολιθική εμφάνιση με ξεθωριασμένο εξωτερικό χρώμα, παλιά χαλιά στους διαδρόμους και διακόσμηση δωματίου που δεν έχει αλλάξει τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Ενώ η ανακαίνιση ενός ξενοδοχείου μπορεί να είναι δαπανηρή, αξίζει από όλες τις προοπτικές. Τα παλαιότερα ξενοδοχεία που δεν έχουν ανακαινιστεί για περισσότερα από δέκα χρόνια πρέπει να μειώσουν σημαντικά τις τιμές μόνο και μόνο για να ανταγωνιστούν με άλλα κοντινά καταλύματα. Επίσης, όσο περισσότερο περιμένει ένας ξενοδόχος για ανακαίνιση, τόσο ακριβότερο θα είναι.

Προκειμένου ένα ξενοδοχείο να ανταγωνιστεί αποτελεσματικά στη σημερινή αγορά, πρέπει να είναι μοντέρνο και να έχει αυτόν τον παράγοντα «wow». Απλώς κοιτάξτε τις διαδικτυακές κριτικές για παρόμοια ακίνητα που έχουν ανακαινιστεί και θα πάρετε μια ιδέα για το τι ψάχνουν οι επισκέπτες σε ένα ξενοδοχείο. Κάποιοι από αυτούς ίσως ήταν φιλοξενούμενοι στο σπίτι σας στο παρελθόν. Μια επένδυση στις σωστές ανακαινίσεις μπορεί να ανεβάσει ένα ξενοδοχείο δύο αστέρων σε ένα ακίνητο τεσσάρων αστέρων που προσελκύει επισκέπτες που επιθυμούν να πληρώσουν τιμές αγοράς και άνω για τα διαθέσιμα δωμάτια. Εξίσου σημαντικό, τα ποσοστά πληρότητας μπορούν να φτάσουν από κάτω από 50% σε πάνω από 90% αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδα. Αυτό μπορεί να επιταχύνει την απόδοση της επένδυσης για τις ανακαινίσεις του ξενοδοχείου σας.

Ξενοδοχείο στην Πάργα
Ξενοδοχείο στην Πάρο

Τα ξενοδοχεία αφορούν αποκλειστικά τους επισκέπτες, οπότε όταν ανακαινίζετε το ξενοδοχείο σας, εστιάστε στην εμπειρία των επισκεπτών με αυτές τις 4 έξυπνες ιδέες ανακαίνισης ξενοδοχείου που θα αυξήσουν τα έσοδα:

Εξωτερικό ξενοδοχείου

Επειδή, το εξωτερικό του ξενοδοχείου είναι η πρώτη εντύπωση που θα βιώσει ένας επισκέπτης όταν φτάσουν στο κατάλυμα, είναι μια από τις πιο σημαντικές ανακαινίσεις που μπορεί να κάνει ένας ξενοδόχος που θα αυξήσει τα έσοδα. Η ανακαίνιση των χώρων του ξενοδοχείου πρέπει να περιλαμβάνει προσαρμοσμένο τοπίο με καλά περιποιημένα γκαζόν, δέντρα, θάμνους και πολύχρωμα λουλούδια που συμπληρώνουν το φυσικό περιβάλλον και δημιουργούν ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον. Η ενημέρωση της πρόσοψης με εξωτερικό σύστημα μόνωσης και φινιρίσματος θα σας βοηθήσει να προστατέψετε την επένδυση ανακαίνισης. Επιπλέον, η ανακαίνιση χώρων στάθμευσης και πεζοδρόμων, η εγκατάσταση εξωτερικού φωτισμού LED , η μοντέρνα σήμανση και παράθυρα θα χρησιμεύσουν επίσης για να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών.

Λόμπι και κοινές περιοχές

Μόλις φτάσει ένας επισκέπτης στο ξενοδοχείο, θα μπουν στο λόμπι για να κάνουν check-in κάνοντας έναν έλεγχο για το περιβάλλον. Αυτό είναι συχνά το σημείο όπου ένας επισκέπτης θα αποφασίσει αν του αρέσει αυτό που βλέπει ή όχι. Κατά την ανακαίνιση του λόμπι και των κοινόχρηστων χώρων, θα πρέπει να είναι φιλόξενοι με γενναιόδωρους ανοιχτούς χώρους πολλαπλών χρήσεων χρησιμοποιώντας φυσικό φωτισμό και υλικά με συντονισμένους τοίχους και δάπεδα, πολλά άνετα καθίσματα και καλά εξοπλισμένα έπιπλα και έργα τέχνης που αναδεικνύουν την περιοχή.

Έμφαση στα Δωμάτια

Η ανακαίνιση των δωματίων είναι ένας έξυπνος τρόπος για να αυξήσετε τα έσοδα ανά δωμάτιο και το ποσοστό πληρότητας σε ένα ξενοδοχείο. Και από τη στιγμή που ο επισκέπτης περπατά μέσα από την πόρτα, το δωμάτιο πρέπει να αντηχεί με έναν παράγοντα ”αυτό είναι πραγματικά ωραίο”. Αυτή είναι η μία περιοχή του ξενοδοχείου όπου οι ξενοδόχοι πρέπει να προσέχουν προσεκτικά τις λεπτομέρειες. Τα δωμάτια δεν πρέπει να είναι μόνο λειτουργικά, αλλά άνετα, καθώς και με την ίδια αίσθηση στο σπίτι. Στην πραγματικότητα, πολλά ξενοδοχεία αντικαθιστούν τα χαλιά και τα κουρτίνες στα δωμάτια με ξύλινο δάπεδο και παντζούρια ή περσίδες, επειδή είναι πολύ πιο εύκολο να καθαριστούν και να συντηρηθούν. Τα δωμάτια θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν εκσυγχρονισμένα μπάνια, πολυτελή στρώματα με επίστρωση με μαξιλάρια ποιότητας, οθόνη τηλεόρασης HD και Wi-Fi.

Εστιατόριο / Μπαρ

Δυστυχώς, για ορισμένα ξενοδοχεία, το εστιατόριο και το μπαρ είναι χαμένα χρήματα και όχι ως πηγή εσόδων. Αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι. Με μια έξυπνη και ελκυστική ανακαίνιση, το εστιατόριο και το μπαρ του ξενοδοχείου όχι μόνο θα χρησιμεύσουν ως ένα ελκυστικό μέρος για φαγητό και ψυχαγωγία για τους επισκέπτες, αλλά θα προσελκύσουν πελάτες από την τοπική κοινότητα. Και αυτό είναι το κλειδί για γρήγορη ανατροπή οποιουδήποτε εστιατορίου και μπαρ ξενοδοχείου με χαμηλή απόδοση.