ανακαινιση ξενοδοχειου εστιατοριου
17
Νοέ

10 Συμβουλές για ανακαίνιση εστιατορίου ξενοδοχείου

Εάν είστε έτοιμοι να αυξήσετε τα έσοδα στο ξενοδοχείο σας, ρίξτε μια ματιά στο εστιατόριό σας. Αυτό είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε όταν εξετάζετε τρόπους για να αυξήσετε τις ταμειακές σας ροές και να αυξήσετε τις δραστηριότητές σας στο ξενοδοχείο σας.

Σε αυτό το άρθρο, συζητάμε 10 συμβουλές για την ανακαίνιση του εστιατορίου του ξενοδοχείου σας, ώστε να μπορείτε να αναζωογονήσετε ή να ανανεώσετε την εμφάνισή του. Οι άνθρωποι σήμερα αναζητούν μοναδικές επιλογές φαγητού. Θέλουν μια «εμπειρία», ένα μέρος για να αισθάνονται εξωτικά και εκτός συνηθισμένων. Εάν το εστιατόριό σας δεν το παρέχει αυτό, πιθανότατα δεν προσελκύετε πολλή τοπική κίνηση ή ακόμη και επισκέπτες του ξενοδοχείου σας.

Ωστόσο, προτού σκεφτείτε μια αναδιαμόρφωση, ίσως αναρωτιέστε τι θα σας κοστίσει. Τα καλά νέα είναι ότι ακόμη και αν ο προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος, μπορείτε να κάνετε αλλαγές στο εστιατόριό σας που θα ενθαρρύνουν τους πελάτες να γευματίσουν μαζί σας. Ρίξτε μια ματιά στον προϋπολογισμό σας, κάντε κάποια έρευνα και δημιουργήστε ένα σχέδιο για το τι θα χρειαστεί για να κάνει το εστιατόριο σας να λάμψει.Αναρωτηθείτε ποιοι είναι οι στόχοι σας και δώστε έναν κατάλληλο προϋπολογισμό.

διακοσμηση ξενοδοχειου εστιατοριου

1: Κάντε ένα σχέδιο

Πριν μπείτε στη διαδικασία της ανακαίνισης, κάντε μια λίστα με τους στόχους σας. Αυτή είναι η ιδανική στιγμή για να κάνετε κάποια έρευνα αγοράς. Ξεκινήστε την έρευνα και αποφασίστε τι σας αρέσει και τι δεν σας αρέσει. Στη συνέχεια, αποφασίστε τι χρειάζεται απολύτως να έχετε και τι μπορείτε να ζήσετε χωρίς αυτά. Ίσως βρείτε ότι έχετε μια λίστα μη διαπραγματεύσιμων αντικειμένων που πρέπει να έχετε και ορισμένα που μπορείτε να τα ξεφορτωθείτε. Για να σας βοηθήσουμε να αποφασίσετε τι είναι σημαντικό, ακολουθούν μερικές συμβουλές: Επιλέξτε στοιχεία υψηλού αντίκτυπου. Το χρώμα και τα φινιρίσματα μπορούν να έχουν τελείως διαφορετική εμφάνιση. Εξετάστε το ενδεχόμενο αλλαγής του φωτισμού και της ταπετσαρίας σας. Ανανεώστε τον χώρο. Καθαρίστε καλά το εστιατόριο σας. Ενσωματώστε έναν τοίχο με ξεχωριστά χαρακτηριστικά για ατμόσφαιρα. Αυτό σας επιτρέπει να ξοδέψετε λίγα χρηματα με μεγάλο αντίκτυπο. Η διασκόμηση του ξενοδοχείου και του εστιατορίου σας είναι κομβικής σημασίας γι αυτό δώστε έμφαση.

2: Σκεφτείτε τον προϋπολογισμό σας

Το γεγονός είναι ότι οι ανακαινίσεις κοστίζουν πάντα περισσότερο από ό, τι νομίζετε. Για παράδειγμα, μπορεί να αφαιρείτε την ταπετσαρία μόνο για να βρείτε κάποιο μοτίβο που πρέπει να αφαιρέσετε. Είναι δική σας δουλειά να διαχειρίζεστε τον προϋπολογισμό σας, γνωρίζοντας πόσο είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι με έναν προϋπολογισμό έκτακτης ανάγκης. Έτσι, εάν μπορείτε να ξοδέψετε 50.000 ευρώ, αφήστε τα 10.000 για το πρόγραμμα έκτακτης ανάγκης σας και 40.000 για την πραγματική αναδιαμόρφωση. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τον προϋπολογισμό και τις προτεραιότητές σας. Να γνωρίζετε πάντα τον προϋπολογισμό που μπορείτε να ξοδέψετε και να τον ξεχωρίζετε από τον προϋπολογισμό των ονείρων σας.

3: Εξετάστε τις Δημιουργίες εσόδων

Όταν αποφασίζετε ποιο τμήμα του εστιατορίου σας θα ανακαινιστεί, το μπαρ και η τραπεζαρία σας είναι τα μεγαλύτερα έσοδα. Προσθέστε μια μεγαλύτερη, πιο θεαματική μπάρα για να αυξήσετε τις πωλήσεις αλκοόλ, καθώς το αλκοόλ έχει υψηλό περιθώριο κέρδους. Το μπαρ και η τραπεζαρία σας μπορούν επίσης να αλλάξουν ολόκληρη την ατμόσφαιρα του εστιατορίου σας προσελκύοντας περισσότερους τοπικούς επισκέπτες καθώς και επισκέπτες του ξενοδοχείου.

4: Μιλήστε με τους πελάτες σας

Για να πάρετε μια ιδέα τι μπορεί να προσελκύσει άτομα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου σας, ρωτήστε τους τρέχοντες πελάτες σας και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας. Πραγματοποιήστε μια ανεπίσημη έρευνα για να λάβετε τα σχόλιά τους. Μπορεί να διαπιστώσετε, για παράδειγμα, ότι οι τρέχουσες επιλογές χρωμάτων σας είναι όχι τόσο φιλικές ή ότι το εστιατόριό σας είναι πολύ σκοτεινό. Η αναδιαμόρφωση σας προορίζεται αποκλειστικά για την αύξηση της απόλαυσης των πελατών σας, οπότε ρωτήστε τους τι πιστεύουν. Μερικά πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε περιλαμβάνουν τη διακόσμηση, το φωτισμό και το καθιστικό. Μπορεί να έχετε μια μεγάλη τραπεζαρία και αρκετά μικρότερα δωμάτια για να φιλοξενήσετε ιδιωτικά πάρτι.

5: Ορίστε την αγορά-στόχο σας

Μαζί με τα σχόλια των πελατών, γνωρίζουμε τι δημογραφικά στοιχεία θέλετε να προσελκύσετε. Αν δεν ξέρετε τι είδους πελάτη αναζητάτε, είναι δύσκολο να σχεδιάσετε έναν χώρο που τους ενδιαφέρει. Αναλύστε τα δημογραφικά στοιχεία και τις τάσεις στην περιοχή σας. Μπορεί να εκπλαγείτε από τα δημογραφικά στοιχεία που στοχεύετε. Για παράδειγμα, εάν δείτε ότι οι μοντέρνοι νέοι επαγγελματίες μένουν στο ξενοδοχείο σας ή μετακινούνται στην περιοχή γύρω από το ξενοδοχείο σας, μπορεί να κλίνουν προς μια πιο μοντέρνα, εκλεκτική αναδιαμόρφωση. Εάν παρατηρήσετε ότι το ξενοδοχείο σας γεμίζει κάθε Σαββατοκύριακο με νέες οικογένειες που αναζητούν ένα οικογενειακό εστιατόριο, τότε μια πιο αιτιώδης αναδιαμόρφωση πρέπει να είναι στη λίστα σας.

6: Να είστε προσεκτικοί με τις κρατήσεις σας

Το ξενοδοχείο σας θα προκαλέσει έντονους θορύβους κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης. Κάντε το καλύτερο δυνατό για να προγραμματίσετε τις κρατήσεις των επισκεπτών σας στην άλλη πλευρά του ξενοδοχείου σας, ώστε να είναι άνετοι κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Κάντε ό, τι μπορείτε για να απομονώσετε τους καλεσμένους σας από την αναταραχή.

7: Επιλέξτε τον σωστό ανάδοχο

Ο ανάδοχος σας μπορεί να κάνει ή να διακόψει την ανακαίνισή σας, ώστε να προσλάβετε τον καλύτερο δυνατό ανάδοχο.

Ψωνίστε, δείτε κριτικές και βεβαιωθείτε ότι είστε άνετοι με αυτές και το χρονοδιάγραμμά τους.

8: Να είστε έτοιμοι

Ναι, έχετε έναν εργολάβο. Όμως, θέλετε να παραμείνετε στενά εμπλακείς στη διαδικασία. Αυτό σας δίνει τελικά έλεγχο και σας ενημερώνει τι συμβαίνει ανά πάσα στιγμή.

Σκεφτείτε τον εαυτό σας ως υπεργολάβο, ώστε να μπορείτε να διατηρήσετε τις γραμμές επικοινωνίας ανοιχτές και τις εκπλήξεις στο ελάχιστο.

9: Επικοινωνία με το προσωπικό

Οι επισκέπτες σας πιθανότατα θα αναζητήσουν το προσωπικό σας με ερωτήσεις και ανησυχίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πληρώνετε το προσωπικό σας ώστε να είναι πλήρως ενημερωμένο για τις ανακαινίσεις και την πρόοδό σας.

Θέλετε το προσωπικό σας να είναι καλά έμπειρο στην αναδιαμόρφωση, ώστε να μπορεί να επικοινωνεί με εσάς για να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτελέσμα.

10: Αγοράστε το ανακαινισμένο εστιατόριο σας

Ένα πολύ σημαντικό μέρος της ανακαίνισης του εστιατορίου του ξενοδοχείου σας είναι το σχέδιο μάρκετινγκ.

Καθώς ξεκινάτε τα σχέδια αναδιαμόρφωσής σας, κάντε ένα σχέδιο μάρκετινγκ.

Μπορείτε να ξεκινήσετε την εμπορία της ανακαίνισής σας από την αρχή για να μεγιστοποιήσετε τις προσπάθειές σας.

Προσφέρετε στους ντόπιους ειδικά πακέτα που συνδυάζουν δείπνο και διαμονή στο ξενοδοχείο για μια νύχτα μακριά από το σπίτι. Προσφέρετε στους επισκέπτες του ξενοδοχείου εκπτώσεις για δείπνο.

Μπορείτε να προωθήσετε το μάρκετινγκ μέσω του ιστότοπού σας, των κοινωνικών μέσων, του μάρκετινγκ μέσω email και άλλων τύπων διαφημίσεων.

Τελικές σκέψεις

Αν θέλετε να αυξήσετε τις δραστηριότητές σας, τότε η ανακαίνιση του εστιατορίου του ξενοδοχείου σας είναι ο καλύτερος τρόπος.

Με την ενημέρωση και την αλλαγή της εσωτερικής σας διακόσμησης, μπορείτε να ξεχωρίσετε από τον άλλο ανταγωνισμό εστιατορίων στην πόλη.

Ανακατέψτε την εικόνα σας και εκσυγχρονίστε το χώρο σας. Αυτό σας βοηθά να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και η ομάδα πελατών σας να είναι μεγαλύτερη από ό, τι νομίζετε. Είναι κάτι περισσότερο από τους επισκέπτες του ξενοδοχείου σας.

Όχι μόνο η ανακαίνισή σας ενθαρρύνει τους επισκέπτες του ξενοδοχείου να δειπνήσουν σε εσάς, αλλά ενθαρρύνει τους ντόπιους να επισκεφθούν το εστιατόριο του ξενοδοχείου σας για την εμπειρία του χώρου, της ατμόσφαιρας, της εξυπηρέτησης πελατών και του φαγητού σας.

Τέλος, διαχειριστείτε τον προϋπολογισμό σας σε όλη τη διαδικασία και έχετε ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης για το απροσδόκητο.